vrijdag 5 mei 2017

beetje nieuws van ons team

Ik merk op dat ik hier nog niet zo veel berichten heb gepost. De combinatie gezin, werk, hobby's en de trainingen en voorbereidingen voor de 1000km vallen iets zwaarder dit jaar dan vorige editie... Maar dat is net de bedoeling zeker, dat het een uitdaging is? 
Sommigen van het team staan er fysiek goed voor, voor anderen wordt het een spannende beproeving. 
Maar ik vergeet natuurlijk niet dat we het doen voor mensen die het nog veel zwaarder te verduren hebben!!

Op 15 mei kennen we het parcours tot op straatniveau. Ik post hier dan graag alle details van ieders rit. Hou het hier dus maar in de gaten!

Ondertussen kan ik wel al vertellen wie wanneer zal rijden:
Donderdagvoormiddag: Milos, Elsken en Kristof
Donderdagnamiddag: Milos, Veeken en Maja
Vrijdagvoormiddag: Milos, Pieter W en Andy
Vrijdagnamiddag: Milos, Stéphanie en Koen
Zaterdagvoormiddag: Milos, Jolien en Michael
Zaterdagnamiddag: Milos, Jan en Thierry
Zondagvoormiddag: Milos, Jimmy en Pieter VP
Zondagnamiddag: Milos, Carolien en Maja

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

spaghetti!

In 2019 hopen wij opnieuw deel te nemen aan de 1000km, met 4 teams. Hiervoor moeten we 20000 euro inzamelen... Het wordt reeds een m...